فروش سنگ ساختماني فروش سنگ ساختماني .

فروش سنگ ساختماني

استفاده از سنگ اسلب براي ساخت ميز سنگي

يكي از مشكلاتي كه پس از ورود سنگ اسلب به كشور ديگر با آن مواجه نبوده ايم ساخت ميز سنگي در سايزهاي بزرگ بوده است. با توليد سايزهاي بزرگ سنگ كه سنگ اسلب ناميده مي شود كابردهاي خاصي همچون سنگ كابينت / سنگ جزيره / سنگ كانتر / تابلوسنگ و... به آساني انجام مي گيرد.

براي انجام كارهاي سنگي هم مي توان از سنگ اسلب خارجي و هم از سنگ اسلب ايراني استفاده نمود كه در رنگ ها و طرح هاي مختلفي فرآوري و توليد مي گردند. به اين صورت افراد با سليقه هاي مختلف مي توانند انتخاب خود را در بين انواع سنگ ساختماني به انجام رسانند.

يكي از تاثيراتي كه سنگ ساختماني با استفاده از آن در پروژه ها ميگذارد انرژي و جرياني مي باشد كه بخاطر طبيعي بودن ايجاد مي نمايد. ميز سنگي وسيله اي مي باشد كه بسيار مورد توجه قرار گرفته است و شامل انواع مختلفي مي باشد كه در زير به آن ها اشاره شده است:

ميز سنگي با پايه هاي سنگي:

اين نوع ميز سنگي به صورت تماما سنگي تهيه مي گردد و از بيرون تنها سنگ ديده مي شود البته داخل آن با استفاده از شاسي كشي آهني محكم كاري مي گردد ولي از عنصر ديگري براي نماي آن استفاده نمي گردد.

ميز سنگي با پايه استيل:

اين ميز با استفاده از يك پايه فلزي تهيه مي گردد كه البته طرح هاي مختلفي را مي توان براي پايه آن در نظر گرفت. قسمت سنگي آن نيز با انتخاب سنگ مورد نظر به صورت كاور بر روي ميز واقع مي گردد.

ميز سنگي با پايه چوبي:

اين ميز به صورتي مي باشد كه با استفاده از نقشه قسمت چوبي تعيين مي گردد و بر روي آن و دور آن سنگ قرار مي گيرد. اين نوع ميز سنگي معمولا به عنان جزيره در آشپزخانه قرار مي گيرد و استفاده مي گردد.

شما همچنين مي توانيد ميز مورد نظر ود را به صورت سست نيز دريافت نماييد. اين كار با وجود ورق هاي سنگ اسلب با سايز بزرگ امكانپذير خواهد بود. به اين صورت كه از سنگ اسلب يك ميز ناهارخوري و چند ميز عسلي بيرون كشيده مي شود كه برا شما بسيار مقرون به صرفه خواهد بود.

براي زيبايي هرچه بيشتر ميز سنگي نيز مي توان با استفاده از ابزار سنگ به لبه هاي آن شكل داد. ابزار سنگ ساختماني به دو صورت مي باشنند كه عبارتند از:

ابزار كلاسيك سنگ

ابزار مدرن سنگ


برچسب: ميز سنگي، سنگ كابينت، سنگ كف، سنگ خارجي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۶:۵۹:۰۵ توسط:محمد موسوي موضوع:

سنگ گرانيت سفيد طلايي براي سنگ كابينت

يكي از چالش هايي كه سازندگان و پيمانكاران در پروژه هاي ساختماني با آن رو به رو مي باشند انتخاب سنگ ساختماني مناسب مي باشد. اين كار زماني سخت تر مي گردد كه بخواهيد سنگ كابينت و سنگ جزيره در آشپزخانه پروژه را انتخاب نماييد.

شما در انتخاب سنگ كابينتي با موارد مختلفي روبه رو خواهيد بود. مواردي كه شما بايد براي انتخاب سنگ كابينت در نظر داشته باشيد عبارتند از:

رنگ كابينت كه محل قرارگيري سنگ كابينت مي باشد

سنگ ديواره و رنگ سراميك

رنگ دكوراسيون داخلي آشپزخانه

انتخاب سنگ كابينتي بر اساس سليقه شما

 

شما مي توانيد با مدنظر قرار دادن مواردي كه عنوان شد انتخاب مناسبي را باي سنگ كابينت آشپزخانه خود داشته باشيد. يكي از انواع سنگ ساختماني كه داراي جلوه اي زيبا در به كار بردن به عنوان سنگ كابينتي مي باشد سنگ گرانيت طلايي سفيد است.

اين سنگ به اندازه اي زيبا مي باشد كه اگر رنگ آميزي داخلي نيز با آن هماهنگ نباشد مي تواند تمام تمام نگاه ها را به سوي خود جلب نمايد. سنگ خارجي كماگلد كه به سنگ گرانيت سفيد طلايي مشهور مي باشد يكي از زيباترين سنگ هاي دنيا مي باشد.

شما حتي از اين سنگ مي توانيد به عنوان سنگ جزيره هاي بزرگ نيز استفاده نماييد كه دليل آن نيز سايز بزرگ سنگ اسلب آن مي باشد.

از موارد ديگري كه در زيبا ساختن سنگ كابينت تاثيرگذار است ابزار سنگ كابينت مي باشد كه انتخاب آن به سليقه شما بستگي خواهد داشت. شما به دو روش م توانيد ابزار سنگ كابينت را به انجام رسانيد كه عبارتند از:

ابزار مدرن سنگ كابينت

ابزار كلاسيك سنگ كابينتي

 

شما مي توانيد براي خريد انواع سنگ ساختماني و و انتخاب سنگ كابينت با كارشناسان ما در ارتباط باشيد.


برچسب: سنگ لابي، سنگ كابينت، سنگ كف، سنگ خارجي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ساعت: ۰۷:۱۹:۰۰ توسط:محمد موسوي موضوع: